Pages

Friday, July 30, 2010

In-Team Datang Sekolah Aku Malam Ini

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera :)


Aku edit template blog aku malam tadi..amacam? Comel x?ha3 :P

Sepertimana gambar di atas, malam ni sekolah aku ada buat jamuan makan malam bersama In-Team sambil bersedekah..RM30 untuk jamuan..nanti nak kumpul² duit dengarnya nak bina bilik air surau untuk lelaki..bilik air perempuan kat surau tu dah lama dah ada..kali ni nak bina untuk lelaki plak..senang la lepas ni nak salin pakaian lepas PJK..x de la kena tukar kat tandas yang berbau amat harum..lalu depan tandas pon dah berbau..wangi sangat..nak pengsan pon ada..kah3 

 Cikgu cakap malam ni pakai baju yang sopan..aku pilih baju melayu tanpa sampin..x nak lah pakai baju batik..hu3..ni dia bukti aku dah beli kopun ni..eh..kupon..hu3


Kerusi aku no 166..x tahu lah aku duduk dengan sape..mintak² meja aku tu ade geng..tapi macam x de je..kawan² aku meja lain² T__T
Pasal makanan plak, aku x tahu tukang masak tu masak ape..hu3..tunggu je la malam ni..


Sekian Terima Kasih
Thanks For Reading :)

8 comments:

  1. dulu kat skolah..
    UNIC datang.. tak silap la..
    lupa ke apa tu lagi 1 tu.. tak ingat.. adeyh!
    dia bagi ceramah je lepas tu nyanyi.. ho3

    ReplyDelete
  2. [yashygsempoi]
    ade makan?hu3
    adik mana lah dengar sangat nasyid ni..tapi dengar jugak sikit2 :)

    ReplyDelete
  3. dulu masa kat matrik ada jugak nak jemput artis nasyid buat persembahan, sekali dia nak rm3000++..adeh, terus tak jadi nak amek diorg. ni ko dah ada peluang, tengok je la.. :D

    Tak mahu semua, jangan buang semua

    ReplyDelete
  4. [Hasrol Nizam]
    mahal gile..ni cikgu ckp in team ni nak buat persembahan free je..tu lah..rugi x join..hu3

    ReplyDelete
  5. wey k-oi yer blog cm ner nk komen...aku da try....xbley pon...aku cari anonymos xder pon

    ReplyDelete
  6. [Anonymous]
    anonymous x leh komen kot..

    ReplyDelete
  7. bis 2 cm ner nk komen?ni ayu la

    ReplyDelete