Pages

Tuesday, November 2, 2010

Perasaan Aku Bila 20 Hari Lagi Menunggu SPM

Hello! :)


Mengira hari untuk SPM.. Start pada 23 November 2010 dan aku habis exam semua paper 20 Disember 2010.. Dalam sebulan tu ada cuti beberapa hari dan lepas exam Chemistry, ada cuti 2 minggu untuk paper Engineering Drawing.. Aku x minat jadi Engineer tapi ambil subjek Engineering.. Ha3.. Salah ambil.. Takpe lah sebab aku masih ada Physics & Chemistry T_T

Kertas percubaan dari negeri lain memang banyak sampai dah nak larat nak buat.. Konon.. Hak3.. Dulu seminggu je aku ada mood study Chemistry.. Sekarang dah x ada mood langsung.. Baca buku pon x masuk2 dalam kepala otak.. 

Lagi 20 hari weh! Dah rasa debarannya.. Aku dah pernah rasa debaran nak jawab PMR.. Hari pertama nak masuk dewan tu pergh gila ah ding dong, rasa macam nak luruh jantung.. Walaupun aku dah tenang2 tapi sama jugak.. Tapi bila dah masuk, dah jawab, rasa x debar dah :)

Esok ada gerak gempur Pendidikan Islam.. Jadi malam ni kena pulun study Pendidikan Islam lah..

Dan aku rasa x nak habis sekolah.. Sebab dah rasa rindu macam mana nanti bila habis sekolah.. Lepas PMR pon balik rumah rasa malas nak bukak baju sekolah.. Apatah lagi lepas SPM nanti? Sedih weh kalau fikir2.. Dengar cikgu aku cerita pon, dah rasa sedih.. Ke aku sorang je macam ni? Kawan2 aku yang lain?

Thanks for reading :)

9 comments:

  1. aku kene guna incognito mode baru bleh masuk full.

    ReplyDelete
  2. ak pown sedeyh beb ! da ta jumpee sumee kawan ary ary , perangai gile gilee kann .. ak na manangis bule ta kery ? eheheh :D

    ReplyDelete
  3. [..: Cik Qila :.. ]
    menangis la..aku pon nak nangis jgk!hu3

    ReplyDelete
  4. alah dik, akk pon mcm tu dulu. mmg sedih dah nak abis sekolah. masa sekolah la ada org nak ingatkan kita, nak pesan itu ini, nanti dah sambung belajar semua bergantung atas diri sndre. anyway, all the best tau dik!

    ReplyDelete
  5. apa pun, gudluck la. tak lama dah tu. buat sehabis baik supanya tak menyesal di kemudian hari.. =)

    Pendapat anda?
    Upin dan ipin pun agenda yahudi ke?

    ReplyDelete
  6. bahaha!! dulu,masa time SPM..berdebar btol tapi yg peliknyer debar tu masa first day je.hari kedua dah cam exam biasa je. terukkan perangai???hahaha

    ReplyDelete
  7. [Hasrol Nizam]
    :)

    [lizz]
    aku hari pertama exam x berdebar..lagi power..hahaha

    ReplyDelete