Pages

Sunday, August 22, 2010

Jom Gelak²

Assalamualaikum & Salam Sejahtera :)

Minggu depan Trial SPM subject pembunuh iaitu Kimia, AddMath, Fizik..Sejarah pon risau jugak ni..hmm..baca buku x masuk kepala..firewall kuat sgt :P
Bulan puasa ni lah banyak siaran tv tentang makanan je..tengah hari plak tu..perut berbunyi..sahur x bangun..he3

Malam tadi sibuk buat page untuk Bloglist..sape² yang nak tgk leh klik [sini] x pun tekan je Bloggers kat page list atas ni..

Kali ni nak bagi korang tengok apa yang aku dah tengok..ni tentang program tv Jepun; Gaki No Tsukai..dua tiga hari ni tengok je mesti gelak sampai kempis perut..ha3..sape² yang belum tengok hasil² geng Gaki No Tsukai ni memang rugi..

Nak bagi korang tengok babak² dari Gaki No Tsukai yang aku rase best..aku ambil dari siri No Laughing ; diorang x boleh gelak..kalau gelak kena pukul tang bontot..kebal diorang ni..kah3

Clip ni dari No Laughing in Hotel Man..ada jemputan main tamborin..tengoklah..kalau boleh, tahan gelak :)
Selamat menonton :)



Ni plak dari No Laughing in Hot Spring Inn..tahan gelak ye..hu3



Last video nak share kat sini..ni clip yang panjang dari No Laughing Hot Spring Inn jugak..



Dah tengok? Apa reaksi korang? :)


Thanks for reading
Assalamualaikum :)

8 comments:

  1. sorry tp saya x gelak langsung, try tengok video ni http://www.youtube.com/watch?v=BWHCa3YYMho

    ReplyDelete
  2. hahahaha..aku dh tgk dh so..pade lah so..klu nk tgk sume.meme lamo lah..tnet slo skit nok laye youtube nih..tp meme lawok la..haha

    ReplyDelete
  3. [Dia Diriku]
    aku plak x gelak tgk video tu..ngeee =.='

    ReplyDelete
  4. [apiih]
    demo tgk hok mano so? belum tgk semua cito dio..kah3

    ReplyDelete
  5. all the best trial exams. study2 jgn tgk video lawak2.hehe

    tenet malaysia slow, so xleh tgk.hehe

    ReplyDelete