Pages

Thursday, August 26, 2010

Bulan Puasa Ada Toyol Jugak Rupanya

Assalamualaikum :)

Toyol paling handsome..keh3
Bulan Ramadhan, ramai orang cakap "mana ada hantu, syaitan, iblis bulan puasa ni" Memang betul..bulan yang mulia macam ini syaitan kena ikat..tapi manusia plak yang akan menjadi syaitan yang bertopengkan manusia..

Toyol yang aku nak cerita ni memang aku x pernah tengok..sape nak tengok? Aku ada ambil gambar toyol tu..nasib baik sempat..fuuh! Ni gambarnye ;

Gambar pertama..besarkan nak tengok lebih dekat

 Ni lah toyol yang aku cakap tu..toyol ni datang masa exam Chemistry Paper 2..tengah syok aku memerah otak, anak mata ternampak ada kertas terbang datang pastu jatuh bawah meja aku..aku tanya sape punye, sorang pun x nak..memang lah..sape nak mengaku..hahaha

Hmm..ada jugak kan toyol bulan puasa ni :P

P/s: Toyol ni bukan aku punye :)

Thanks for reading
Assalamualaikum :)

12 comments:

  1. lol.. bawak toyol masuk exam.. kantoi kang.. huhu..

    ReplyDelete
  2. [PenTulis]
    bukan aku punye lah..hahaha

    ReplyDelete
  3. eeisshh.. toyol mne lak neyh..?? bsusah pyah ak jwab chemist, de lak yg men import2 toyol neyh.. haha.. :D

    ReplyDelete
  4. [Mata Kehidupan]
    aku pon x tahu..lain kali ko panggil la toyol tu dtg kat ko..kah3

    ReplyDelete
  5. toyol ke tue? tak ensem pon toyol dalam gambar tue pon..huduh..
    hahahhahahahahahahhaa
    pandai ea korang meniru...

    ReplyDelete
  6. [nas]
    tu la paling nsem..hudoh jgk? hahaha
    aku x meniru lah T__T

    ReplyDelete
  7. ehem ehem. betul ke bukan dia punye ni haaaa.. :P

    study rajen2 k!

    ReplyDelete
  8. aaaaaaaaa mentipooooo!!
    cover baik punya kan tnye sape punya!
    padahal ko punya kan dik??? kah3

    ReplyDelete
  9. [yashygsempoi]
    bukan adik punye..aku ni baik lah..hahahahaha

    ReplyDelete
  10. takot a tgk toyol tu..

    k.sue pling tkt nk bwk toyol msk dewan priksa.. huhu

    ReplyDelete
  11. [suraya]
    adik pon takut..x pernah bawak..hu3..lagi pon x elok..dosa meniru tu..hehe :P

    ReplyDelete