Pages

Saturday, August 7, 2010

Kucing Angkat Aku

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Beberapa hari ni kucing angkat aku macam x bermaya..tahu kenapa aku cakap kucing angkat? Sebab x tahu kucing sape..aku bagi makan minum, die terus tido kat kawasan rumah aku..kalau aku balik sekolah mesti die bangun dari tidur terus datang dekat aku sambil buat muka simpati..tapi aku x faham ape bahasa kau kucing =.=' hu3

Semalam mak aku tolong aku bagi makan kat kucing ni..tapi x habis die makan..selalu habis..hurmm..sedih aku tengok die macam ni..












Aku bagi minum susu pon die minum sikit je..sampai hari ni die macam x bersemangat..mak aku cakap die bunting kot..

Aku gembira ada kucing..walaupun aku x ada niat nak bela terus..nanti la sampai masa aku bela kau..aku nak bagi mandi..hu3

Thanks For Reading
Assalamualaikum :)

10 comments:

  1. Macam kucing aku ! tapi dah hilang :( hehe

    ReplyDelete
  2. kasihan kucing tu, hrp dia cepat2 pulih

    ReplyDelete
  3. alalalala shomelnye kucing die..
    suke sangattt tengok kucing taw..
    love cat ~~~

    ReplyDelete
  4. salam curry..

    so sweet..
    selamat poser ya, tak mo ponteng2 taw
    huhu

    ReplyDelete